Dobrodosli

Postovani posetioci, dobrodosli u fan club Biljane Secivanovic.
Hvala sto podrzavate najbolju, a to je svakako Biljana.
U mnogim navratima je dokazala da zasluzuje nasu podrsku i ljubav. Ona je tek pocela da gradi svoju karijeru, pa podrzimo je!


среда, 16. јун 2010.

Operisala nos po drugi put!


Proslog cetvrtka Biljana Secivanovic je morala da potvrgne novoj operaciji posto prvi zahvat nije dao rezultat. Iz bolnce je izsla otecena, ali uverena da je ovag puta resila problem.
-Operacija je trajala tri i po sate ali doktor iz klinike ST Medica gde sam operisana kaze da se puno namucio, ali da je uspeo. Prvu operaciju sam imala na VMA. Tada su mi korigovali devijaciju i izgledalo je da je problem resen. Prodisala sam, ali se posle par meseci kanal opet zapusio. Sada me je sve stiglo i kad sam shvatila da moram pod noz, trazila sam od lekara da istovremeno urade i estetsku operaciju-kaze Biljana. Ona je samo dan kasnije u petak napustila kliniku, ali daleko od toga da se oseca dobro. Nista je ne boli, ali osecaj je jako neprijatan. Bilja naredne dve-tri nedelje nece moci da radi. Ove nedelje lekar ce joj skinuti konce, a otoci ce se pretvoriti u podlive.
Iako nije plasljiva, Biljana je na operaciji otisla sa oprezom. Zbog srcanih problema morala je da ode na detaljne preglede i da na kraju dobije dozvolu od kardiologa za totalnu amesteziju.
-Posto mi srce usporeno radi kardilog je zahtevao dodatne analize. Bilo ima je potrebno da znaju koje anestetike smeju da koriste. Kada su stigli rezulatati kardilog mi je rekao da mogu da odem na operaciju bez ikakvih bojazni. Istina je da se nisam uplasila ni kada mi je hirurg rekao da ce m tokom operacije staviti metalnu cevcicu. Srecom, ispostavilo se da nisu morali da mi ugrade cevcicu-kaze Biljana.
Pevacici je operacijom uklonjena devijacija, smanjena duzina i sirina nosa i velicina nozdrva.

Нема коментара:

Постави коментар