Dobrodosli

Postovani posetioci, dobrodosli u fan club Biljane Secivanovic.
Hvala sto podrzavate najbolju, a to je svakako Biljana.
U mnogim navratima je dokazala da zasluzuje nasu podrsku i ljubav. Ona je tek pocela da gradi svoju karijeru, pa podrzimo je!


уторак, 15. јун 2010.

Bilja raskinula vezu duga 13 godina

"Zvezda Granda" i bivša farmerka Biljana Sečivanović posle 13 godina ljubavi raskinula je sa dečkom Bojanom Obradovićem! Atraktivna pevačica ističe da su se ona i klavijaturista benda "Kasper" rastali bez teških reči. "Jednostavno smo se udaljili, jer ja sam u Beogradu, a on u Kraljevu. Očekivala sam da on pođe sa mnom za Beograd, ali to se nije desilo. Zato smo odlučili da se rastanemo, bez svađa i teških reči", rekla je Bilja za "Press". Ona ističe da joj Bojan nedostaje i da ne razmišlja o novoj ljubavi. Poručuje da želi da se posveti sinu Mateji (4). "Naravno da mi Bojan fali! Nosiš kamen u džepu, pa ga baciš i fali ti. Ali, nisam spremna za novu ljubav. Ja sam i u godinama, imam ih 34, i ne znam koliko taj neko nov treba da bude kvalitetan da bi uspeo da zasluži da se odvojim od deteta. Iako se moja sestra odlično brine o njemu, Mateji je majka trenutno najpotrebnija", kaže Biljana.

Нема коментара:

Постави коментар