Dobrodosli

Postovani posetioci, dobrodosli u fan club Biljane Secivanovic.
Hvala sto podrzavate najbolju, a to je svakako Biljana.
U mnogim navratima je dokazala da zasluzuje nasu podrsku i ljubav. Ona je tek pocela da gradi svoju karijeru, pa podrzimo je!


понедељак, 21. јун 2010.

Secivanoviceva operisala nos

Biljana Sečivanović

Samo desetak dana nakon što je Jelena Kostov silikonskim implantatima uvećala grudni koš, još jedna zvezda „Granda“ otišla je pod nož! Ovoga puta reč je o Biljani Sečivanović, koja je na vrata poznate beogradske klinike za estetsku hirurgiju pokucala u želji za lepšim nosem.
„Desna nozdrva bila mi je uža od leve, što nije bilo nimalo reprezentativno, a i stvaralo mi je velike probleme prilikom disanja. Drugo, devijacija koje sam se, hvala bogu, napokon otarasila, vremenom je počela da se odražava i na posao kojim se bavim, što je prilikom izvođenja nekih pesama bilo vrlo primetno“, objašnjava Biljana svega nekoliko sati pošto je napustila bolnicu.

Biljana Sečivanović

Rinoplastika nosa kojoj se poznata pevačica podvrgla jedna je od najčešćih operativnih procedura u plastičnoj hirurgiji, a njome se može promeniti veličina, širina i vrh nosa, otkloniti grba, promeniti ugao između nosa i gornje usne... I sve to, kako nam otkriva Sečivanovićeva, po veoma pristupačnoj ceni.
„Ne volim da govorim o novcu, ali cena je sve samo ne visoka. Pogotovo kada se uzme u obzir da sam ovo zaista želela, pa što da ne - i da mi je otklonilo kompleks koji sam imala. Mada, nikada nisam preterano patila zbog svog izgleda, a i nije malo prijatelja koji misle da mi je nepravilan nos davao određeni šarm“, navodi poznata pevačica.
Uprkos činjenici da bolovi najvećeg intenziteta slede tek nakon operacije, Biljana tvrdi da takvo iskustvo još nije stekla:
„U proseku, korekcija nosa traje oko sat vremena, međutim, u mom slučaju se zbog sitnih komplikacija odužila na više od tri..."

...nastavak pročitajte u novom broju „Sveta“

Biljana Sečivanović




Нема коментара:

Постави коментар