Dobrodosli

Postovani posetioci, dobrodosli u fan club Biljane Secivanovic.
Hvala sto podrzavate najbolju, a to je svakako Biljana.
U mnogim navratima je dokazala da zasluzuje nasu podrsku i ljubav. Ona je tek pocela da gradi svoju karijeru, pa podrzimo je!


четвртак, 13. мај 2010.

Biljo, stavi sedlo!

Eh, da nije povredila ruku na Farmi, Za Biljanu Secivanovic bio bi macji kasalj da nosi na ledjima svog cetvorogodisnjeg sina Mateju. A ovako je to prilican napor. Ipak, ponesena parolom Svakom detetu pase, kad roditelja jase, Bilja je stisla zube i zrtvovala se...
-Nista mi nije tesko za mog sina! Mada, dosta je porastao i otezao, pa mi nije lako da ga nosim. Ali sta cu kada volim da mu ugadjam. U svakom slucaju kad omatorim, gledace on mene. Pogotovo sto su muska deca vise vezana za majke! Sto se drugog deteta tice, ne planiram ga u skorije vreme, jer mi je karijera na prvom mestu. A kada postignem ono sto sam zacrtala, nadam se da cu Mateji roditi brata ili sestru-kaze Bilja.

Нема коментара:

Постави коментар