Dobrodosli

Postovani posetioci, dobrodosli u fan club Biljane Secivanovic.
Hvala sto podrzavate najbolju, a to je svakako Biljana.
U mnogim navratima je dokazala da zasluzuje nasu podrsku i ljubav. Ona je tek pocela da gradi svoju karijeru, pa podrzimo je!


четвртак, 14. октобар 2010.

Biljana Secivanovic iskesirala 4000 evra za kola!


Za razliku od Darka Lazića, Biljana Sečivanović poštuje saobraćajne propise, pa je svoju tojotu rav 4 sredila za zimsku sezonu.
- Dugo sam vozila na austrijske tablice, ali sam sada zbog većeg poreza registrovala auto u Srbiji. Platila sam carinu i sredila kompletnu papirologiju, zatim sam kupila zimske gume i uradila kompletan servis motora! Nabavila sam novi set za prvu pomoć i protivpožarni aparat! Koštalo je oko 4.000 evra, ali pošto stalno vozim, hoću da budem sigurna na putu – kaže Bilja.

Нема коментара:

Постави коментар