Dobrodosli

Postovani posetioci, dobrodosli u fan club Biljane Secivanovic.
Hvala sto podrzavate najbolju, a to je svakako Biljana.
U mnogim navratima je dokazala da zasluzuje nasu podrsku i ljubav. Ona je tek pocela da gradi svoju karijeru, pa podrzimo je!


субота, 11. септембар 2010.

Biljana Sečivanović bi da peva Ivici Dačiću – na uvce!


Pevačica Biljana Sečivanović koja je veliku popularnost stekla učešćem u prošlom serijalu "Zvezda Granda", a potom i u rijalitiju "Farma", otkriva da se nikad ne bi slikala gola i da bi rado pevala ministru policije Ivici Dačiću. Atraktivna "grandovka" kaže da joj je učešće na "Farmi" pomoglo u karijeri i priznaje da posle raskida višegodišnje veze uživa u samoći. "Istina je da nemam više dečka i da uživam u samoći. Nas dvoje smo bez obzira na sve ostali u odličnim odnosima. Sada me ne zanima da li ima novu devojku. Znam da mu se nikada ne bih vratila, jer uvek će da postoji neki problem. Rešila sam da se posvetim poslu, a slobodno vreme želim da posvetim svom detetu", kaže Bilja za "Press". Na pitanje da li je razmišljala da sinu Mateji podari brata ili sestru, pevačica odgovara:"Odlučila sam da se narednih pet godina posvetim karijeri. Budući da je Mateja nestašano dete, bolje da sve svoje slobodno vreme posvetim samo njemu, kako bih ga izvela na pravi put." O učešću u "Farma" i tome koliko joj je pomoglo u karijeri, te da li bi savetovala svojim koleginicama da uđu, kaže: "To je bio samo stepenik u mojoj karijeri i učešće u njoj donelo mi je veću popularnost. Recimo, kad me je Aleksandra Bursać pitala da li da učestvuje u novoj sezoni, nisam joj preporučila iz razloga što sam videla kako se ponaša u normalnim uslovima. Ne može svako da se nosi sa tim. Verujte, nije nimalo lako." Strahuje li od mogućeg izbacivanja iz "Granda" budući da je Saša Popović odlučio da napravi čistku među "Zvezdama Granda"? "Još uvek nismo imali sastanak da bih znala šta se dešava. Ne plašim se otkaza jer nemam razloga, međutim ukoliko Saša Popović misli da nisam potrebna 'Grandu', ja ću se složiti sa tom odlukom i otići. Imam isti status kao svaki pevač u toj kući tako da ne mogu da se založim ni za koga od mojih kolega, niti oni treba da se zalažu za moj ostanak u produkciji. Saša sve odlučuje jer on zna šta je najbolje", rekla je Sečivanovićeva. Kada uporedi zaradu pre pojavljivanja u "Zvezdama Granda" i na "Farmi" i sada, kaže da se oseća razlika u visini honorara: "Znatno manje sam zarađivala pre učešća u tim takmičenjima. Sada svi znaju ko sam i ne mogu da se žalim jer je honorar mnogo veći." Većina njenih koleginica želi da peva na svadbi nekog političara. Kada bi se Biljani ukazala takva prilika kome bi rado zapevala na uvce? "Budući da je gospodin Ivica Dačić oženjen pevala bih mu na nekoj privatnoj proslavi, ukoliko bi me pozvao, naravno, zato što je on čovek veseljak. Inače, totalno sam apolitična", kazala je pevačica. Nije skrivala da je ugradila silikonske grudi, a da li bi pristala da se obnaži za neki muški magazin? "Nema tog novca zbog kog bih se skinula gola! Pre bih uzela motiku u ruke i otišla na njivu da kopam. Najlakše je skinuti se. Bez obzira što sam ugradila silikone i operisala nos, ja na svom telu ništa ne bih menjala, niti bih ga obnaženog pokazivala", rekla je Biljana Sečivanović.

Нема коментара:

Постави коментар