Dobrodosli

Postovani posetioci, dobrodosli u fan club Biljane Secivanovic.
Hvala sto podrzavate najbolju, a to je svakako Biljana.
U mnogim navratima je dokazala da zasluzuje nasu podrsku i ljubav. Ona je tek pocela da gradi svoju karijeru, pa podrzimo je!


субота, 17. јул 2010.

Volim dobar zalogaj

Pevačica Biljana Sečivanović tokom boravka na Farmi pokazala je da, pored glasovnih, ima i sjajne kulinarske sposobnosti, ali ipak sumnja da put do muškog srca vodi preko stomaka jer bi u protivnom do sada osvojila mnoge

Na Farmi si bila jedna od najvrednijih ukućanki, naročito u kuhinji. Znači li to da drugi nisu želeli da kuvaju?
Kada sam ušla na imanje, videla sam da je Zorica već prilično iscrpljena od kuhinje pošto je jedina ona kuvala. Smatrala sam da i ja treba nešto da privredim u toj kući, a pošto sam žensko i sebe ne vidim kao nekoga ko cepa drva, našla sam mesto u kuhinji. Inače volim da spremam i prija mi kada neko pohvali moj ručak.

Od koga si naučila da kuvaš?
Od mame, koja je izvanredna domaćica. Sjajno pravi slana jela, ali fantastično mesi i torte i kolače. U stvari, ne znam šta ona ne ume da napravi!

Na kakvoj kuhinji si odrasla?
Na tradicionalnoj srpskoj koju je pripremala moja mama. Dok sam živela s roditeljima, bio mi je zabranjen pristup kuhinji, šerpi i varjači. To je uvek bio njen alat koji nikome nije dozvoljavala da joj oduzme.

Šta ti nedostaje iz mamine kuhinje?
Čorba i supa s knedlama. Mislim da to ne zna niko da sprema kao ona.

Na kojim namirnicama se zasniva tvoja kuhinja?
U mojoj kuhinji se svinjsko meso retko jede. Najviše su zastupljeni teletina, piletina, puno povrća, integralni hleb. Dete baš i ne voli integralna peciva, tako da mu ponekad popustim i kupim rol-viršlu.

Veruješ li u tezu da put do muškog srca vodi preko stomaka?
Da je to istina, sigurno bih osvojila mnoga srca do sada! Mislim da savremeni muškarac u ženi traži kompletnu ličnost, domaćicu, lepu, pametnu, vrednu...

Mora li tvoj partner da zna da kuva ili makar da se snalazi u kuhinji?

Poželjno je da zna da se snađe u situacijama kada sam odsutna. Međutim, i za to postoji rešenje. Pripremi se nekoliko jela unapred koja se zamrznu i po potrebi odmrzavaju.

Jesi li gurman?
Volim dobar zalogaj i ponekad pojedem malo masniju hranu. Upravo sada stiže sezona voćnih torti, koje nisu naročito dijetalne, ali ih obožavam. Od slatkiša volim i bajadere.

Postoji li neko neobično gastronomsko iskustvo koje nikada nećeš zaboraviti?
Nedavno, kada sam boravila u Francuskoj, otišla sam u marokanski restoran želeći da probam njihovu tradicionalnu kuhinju. Nikada mi lošije nije bilo! Iz pristojnosti sam pojela malo. Odmah po izlasku iz restorana sam otišla do obližnje sendvičare i kupila nešto da jedem.

Recept
Francuska musaka
Sastojci
300 g mlevenog mesa
0,5 kg krompira
glavica crnog luka
3 jajeta
pavlaka
vegeta
biber

Priprema
Kao i obična, i francuska musaka se pravi od krompira, samo što se napravi pire. Krompir umutite da bude malo čvršći i gušći. Iako verovatno svi znaju, da podsetim početnike, u krompir-pire ide malo soli, mleka, putera ili kajmaka. U međuvremenu propržite mleveno meso na već izdinstanoj glavici crnog luka. Možete da iskoristite mešano meso, junetinu i svinjetinu ili samo junetinu. Kada propržite meso, dodajte mu malo vegete, bibera. Kada bude gotovo, u tepsiju poređamo prvo krompir-pire, zatim mleveno meso i odozgo opet krompir pire. Za preliv penasto umutite tri jajeta s pavlakom i prelijte musaku. Kada dobije lepu rumenu boju, musaka je goto

Нема коментара:

Постави коментар