Dobrodosli

Postovani posetioci, dobrodosli u fan club Biljane Secivanovic.
Hvala sto podrzavate najbolju, a to je svakako Biljana.
U mnogim navratima je dokazala da zasluzuje nasu podrsku i ljubav. Ona je tek pocela da gradi svoju karijeru, pa podrzimo je!


среда, 7. јул 2010.

Usred noci policija pretresla stan


Svasya je Biljana Secivanovic prezivela do sada, ali da ce joj interventa policija upasti u stan usred noci i izvrsiti premetacinu kao u filmovima, nije mogla ni da sanja.
...
Naime policija je u tri sata ujutro zazvonila na njena vrata. Bilja je preplaseno otvorila, a policija je upala. Obrazlozili su da ima prijava od suseda da iz njenog stana neko ih snima. Strvar je bila u tome sto Bilja je svake noci ostavala lap top ukljucen pa je crveno svetlo izazvalo sumnje kod komsije da ih neko snima. Kad su se uverili da je to sve, napustili su stan.
...
-Nije mi bilo prijatno. Bas sam se preplasila. Probudili su me u tri sata noci i rekli da moraju da pretresu ceo stan. Nisam znala o cemu se radi i sta hoce od mene. Laknulo mi je kad smo ukapirali da crveno svetlo koji oni traze u stvari laptop. Njima je bilo smesno, ali meni bogami nije. Nisam mogla da se smirim kad su otisli. Sutradan sam otisla kod tih komsija preko puta i izvinila im se sto sam ih nenamerno uplasila. Verujte, vise mi nece pasti na pamet da laptop drzim pored prozora-smeje se Biljana Secivanovic srecna sto te noci njen sin nije bio u stanu. Ona je isprepadala ali je bar dete postedjeno stresa.
(vise u Scandal-u)

Нема коментара:

Постави коментар